strävan efter lycka

Tjoohej!
Idag har de inte hänt så mycke, blev att åka ner på stan med Mikaela och Mathilda. Vi gick runt och kikade och fikade lite. Jag köpte en ny tröja på H&M för 129 kr tror jag, kanske kommer någon bild på den senare.
Senare åkte jag på fotbolls träning, sen hem och duscha. Och nu sitter jag här och har tråkigt, har lust att se någon film men har tyvärr ingen att titta på, så vi får se. Jag vet att jag aldrig uppdaterar men jag glömmer typ helt bort de? Sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, eftersom jag alltid gör samma sak typ. Men jag ska försöka. Plus att jag inte har någon header eller någonting men de är eftersom jag inte har orkat fixat de eftersom de dampade förut men kanske fixar de någon dag! aja vi hörs, puss.



sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0