H A N N A & A M A N D A

Sitter här med Amanda och vi ska snart kolla på tv! Har jag bestämt. Men inatt sov Emma och Amanda här vi träffade lite folk, sen kollade vi på film. Idag har vi vart barnvakt, eller jag har de. Ikväll blir de träning sen vet jag inte. Sen börjar vi ju skolan på Torsdag och de är ju tråkigt, de här sommarlovet har gått fort. vill inte börjar skolan, men får väll längta till nästa sommarlov. Men snart åker jag och Nathalie till Trukiet ju så då blir man ju lite brun kanske aja nu ska jag vara social med Amanda, puss!


Kommentarer
Postat av: Linn ♥

fin blogg, kolla gärna min blogg :D ♥

2010-08-20 @ 17:35:39
URL: http://linnlundqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0